mgr Agnieszka Odrzywolska, sala D3/13
GODZINY PRACY:
Środa 07.30 – 10.15
Czwartek 15.15 – 18.15
Piątek 07.45 – 14.00
Jeżeli:
- Czujesz, że nikt Cię nie rozumie;
- Nie potrafisz dogadać się z kolegami, rodzicami, nauczycielami;
- Masz kłopoty rodzinne;
- Chcesz porozmawiać o swoich problemach;
- Masz trudności z nauką, w kontaktach z innymi ludźmi;
- Wiesz o problemach przyjaciół, ale nie wiesz, jak im pomóc;
- Chcesz podzielić się swoim sukcesem;
- Masz problem, z którym sam nie umiesz sobie poradzić;
- Jesteś zainteresowany rozwojem własnego potencjału;
- Zastanawiasz się nad tym jak budować dobre związki;
- Doświadczasz trudnej sytuacji (śmierć, rozwód rodziców, choroba w rodzinie, przeprowadzka);
- Chcesz pogadać o tym, co Cię denerwuje;
- Doświadczasz agresji ze strony kolegów lub sam jesteś agresywny;
- Masz poczucie, że coś zagraża Twojemu zdrowiu, życiu, bezpieczeństwu;
- Nie wiesz jakie studia wybrać i gdzie szukać pracy;
- I w każdej innej sprawie…
*** ZAPRASZAM ***
Realizowane zadania:
Zadania jakie realizuję wynikają m.in. z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003r. Nr.11, poz.114).
Zgodnie z §15 pkt.4 tego rozporządzenia do zadań psychologa należy:
- Prowadzenie badań i działań diagnostycznych dotyczących uczniów, w tym diagnozowanie potencjalnych możliwości oraz wspieranie mocnych stron ucznia;
- Zdiagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju ucznia, określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec uczniów, rodziców i nauczycieli;
- Organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
- Zapewnienie uczniom doradztwa w zakresie wyboru kierunku kształcenia i zawodu;
- Minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy wychowawczej w środowisku szkolnym i pozaszkolnym ucznia;
- Wspieranie wychowawców klas oraz zespołów wychowawczych i innych zespołów problemowo zadaniowych w działaniach wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki, o których mowa w odrębnych przepisach.